Subject: FW: Kiigeka kinnistu juurdepääs
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 09:05:12 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: westmore westmore <[email-masked]>
Sent: Monday, March 11, 2024 8:55 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: Kiigeka kinnistu juurdepääs

Tere!

Esialgu plaanis väike metsategu:

Kahe kuu jooksul ca 7 masinat.

Edaspidi soov muuta kinnistu osaliselt elamumaaks. Maksimum kaks eramut.

Sobiks kui saaksin teha kruusakattega mahasõidu.

Lugupidamisega

Olavi Puust

Westmore OÜ

5255751

K, 14. veebruar 2024, 16:51 Merike Joonsaar 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > kirjutas:

Tere.

Olete esitanud Transpordiametile infopäringu seoses ristumiskoha ehitamise 
sooviga riigiteele nr 9 Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee (edaspidi riigitee) km 
ca 19,13. Soovite juurdepääsu Kiigeka katastriüksusele (tunnus 
51802:002:0189, sihtotstarve maatulundusmaa), mis asub Vilumäe külas Saue 
vallas Harju maakonnas.

Riigitee nr 9 on riigi  põhimaantee, mille liiklussagedus on 5885 a/ööp.

Infopäringuna anname selgitusi vastavalt piirkonnas kehtivate planeeringute 
põhimõtetele ja kliimaministri 17.11.2023 määruse nr 71 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/122112023009>  „Tee projekteerimise normid“ 
(edaspidi normid) nõuetele.

Infopäringu vastuskiri ei ole haldusakt, st kummalegi kirja osapoolele ei 
teki sellest õigusi ega kohustusi.

Kui ristumiskoht on mõeldud teenindama planeeritavat uut hoonet või muud 
rajatist, siis anname oma seisukohad kas kohaliku omavalitsuse 
detailplaneeringule või projekteerimistingimustele.

Kui soovite taotleda juurdepääsu olemasolevale katastriüksusele selle tänase 
sihtotstarbe teenindamiseks (näiteks põllutehnika juurdepääsuks 
maatulundusmaale), siis anname nõuded maaomaniku või tema volitatud esindaja 
taotluse alusel.

Infopäringule vastamiseks palun Teilt esmalt lisainfot.

*	Milliseid tegevusi Kiigeka kinnistul kavandate
*	Milline on tegevustega kaasnev liiklussagedus ja -koosseis (kui palju 
sõidukeid päevas kinnistule sõidab, mis sõidukid)
*	Kas tegemist on ajutise või alalise ristumiskohaga

Lisainfot ootama jäädes.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: westmore westmore <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, January 27, 2024 10:56 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Teeehitus luba

Tere!

Kas mul on võimalik ja mis tingimustel rajada juurdepääsutee Kiigeka 
51802:002:0189 kinnistule?

Lugupidamisega

Olavi Puust

Westmore OÜ

5255751